Jenny Häggblom

2015-08-20
18:59:33

Bilder veckan som varit






Senaste dagarna har jag haft besök av mamma. Hon och Nicholas dök upp i måndags kväll och hon stannade tills i förmiddags. Vi har bl.a. Hunnit med kräftskiva, strandhäng, shopping och egentid. Jag jobbade några timmar i tisdags och mamma fotade lite när jag var i aktion så att säga. 

Har fått mängder med beröm för mitt arbete, vilket glödhet mig. Min klienter går bra framåt, uppskattar min personlighet och pratar gott om mig. Jag har tex en kund som är återställd från ett diskbråck. Hon är så tacksam för mina gärningar, och jag är tacksam för att få ynnesten att jobba med henne. 


Vill du också ha min hjälp och vill samarbeta? Kontakta då mig (uppgifter finns på bilden ovan)! 

// Jenny 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: