Jenny Häggblom

2015-10-06
15:22:09

Stressigt värre
Det har vart väldigt dåligt med uppdatering här nu på senaste tiden. Förlåt. 
 
Det har vart väldigt mycket nu på senare tid. Jag har jobbat som en dåre, både i skolan och på jobbet. Nu är jag väl i kapp mig själv, men jag behövde ta 5 dagar ledigt från jobbet för det. Har ännu en dag kvar med ledighet från jobbet, men skolan kallar däremot. 
 
Det är mycket nu, bl.a. 
- Projektplan ska skrivas
- Litteraturstudie skall skrivas och opponeras på (annan students) 
- Grupparbete i skolan
- 2 tentamen som kommer snart 
- ca 35h PT timmar per månad
- egen träning 4ggr per vecka 
- innebandylaget skall tränas
- egen tid skall skapas m.m. 
 
Listan kan, som ni ser, göras sjuk lång. Men jag har hunnit ikapp mig själv något nu under helgen. Bl.a. tror jag min skrivit klart litteraturstudien, skissat på ett första utkast för projektplanen och börjat fördjupa mina kunskaper i båda tentor. 
 
Förlåt för detta, hoppas ni har överseende. 
 
// Jenny 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: