Jenny Häggblom

2015-08-07
07:49:28

Hjälp på traven (!?)
Just de senaste dagarna så har jag jobbat lite med uppsatsen. Jag har nämligen 1 vecka på mig nu innan det är dags för inlämning igen, och mina handledare kommer tillbaka från semestern på måndag.... Jag känner mig lite lagom stressad sådär, men det går säkert bra. Jag har haft både familj och vänner och läst igenom den och det känns bättre denna gång än föregående gång! 
 
Skall jobba en del idag, först har jag en PT-klient kl 9 och sen nästa 15.30, efter det så stänger jag gymmet/receptionen så jag slutar 20.15-ish. I morgon jobbar jag igen stängning i receptionen (då kl 16.00). 
 
Jag funderar på att skriva lite myter här och ta hål på dem på samma gång. Kan det vara intressant? Vilken typ av myter (område) önskas i så fall? Är det träning/kost/annat som önskas?? Tänkte rikta in mig på ett område i så fall, men jag vet inte vilket (alltså kost eller träning). Kommentera gärna så hjälper ni mig på traven lite :) 
 
Träningen löper annars på bra. Jag hade problem med ryggen i förra veckan men denna vecka har jag kört på för fullt och det känns super. Kroppen är trött, precis på rätt sätt, så det är underbart! Förra måndagen började min satsning på allvar mot Fitness Five och Rep Power, så nu är det fullt-ös-medvetslös som gäller! 
 
// Jenny

Kommentar:
#1: MAM

Ska du skriva om myter så passar väl kosten alldeles utmärkt som område. Ena dagen ska vi äta/dricka detta och nästa dag något annat. Vi är ju lättlurade och går på många falska löften angående näringsintag.....
Bra att kroppen och ryggen funkar nu! Satsa på bara.....
Uppsatsen blir nog bra nu, efter allt arbete och alla ändringar du gjort.
Kramar :)

2015-08-07 @ 10:27:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: