Jenny Häggblom

2015-10-25
13:23:59

En era nära sitt slut!
Kom just hem från en tuff workout. Var på en utbildning förra helgen och blev inspirerad till att göra en workout därifrån: 
 
- 10 kettlebellswingar 
- 1 armhävning
- 10 kettlebellswingar 
- 2 armhävningar
- 10 swingar 
- 3 armhävningar osv. 
 
Jag kom upp till 200 swingar och 200 armhävningar (20 omgångar swingar och kollapsade på 10-e armhävningen i 20e omgången). Innan dess testade jag 60% av kroppsvikten i bänken (37,5 kg efter avrundning) i 30 reps. Så nu är mina bröstmuskler totalt utspelade. 
 
 
 
Förrästen funderar jag på att lägga ned denna sida då det är dålig aktivitet här från min sida och dels för att få ny inspiration till en ny sida så småningom. Har lite planer men vet inte hur jag skall göra. Hänvisar er till min facebook-sida så länge, eller min instagram
 
// Jenny

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: