Jenny Häggblom

2015-06-25
06:56:38

Mot nya äventyr - med hjälp av att titta i spegeln
Tjenare! 
 
Sitter här hemma på köksstolen, dricker mitt kaffe & strax även min PWO, kokar ris till lunchlådan, och taggar allmänt igång en lång dag som börjar med ett benpass på gymmet! 
 
Jag insåg just att jag kommer att slå nytt rekord denna månaden! Jag har inte förut haft så många timmar som PT som nu, det glädjer mig! Jag är nära mitt första delmål i detta nu och kommer förhoppningsvis uppnå det redan innan utsatt tid! Jag har kommit igång bra som PT, och det glädjer mig! Jag har jobbat på enträget och känner att det faktiskt gett avkastning redan. Samtidigt som jag har studerat på heltid så har jag även lagt ner tid på att hitta nya klienter. Det bästa av allt är nog ändå att jag på så pass kort tid ändå, knappa 3 månader, har kommit lite mer än halvvägs till mitt första delmål. 
 
I juli väntar nya utmaningar! Det är flera av mina klienters abonnemang som löper ut vilket gör att det är potentiellt möjligt att de väljer att avsluta samarbetet - men det som är mest glädjande är att flera kommer fortsätta och täcka ett nytt abonnemnag! Sedan kommer jag också att åka ut till olika golfbanor för att visa upp mig, berätta om alla de positiva effekter som fysisk träning har på golfprestationen, berätta om Actic och även ge ett och annat golf-tips :) Jag har ju trots allt spelat på elitnivå själv så jag kan ju en del saker i sömnen. 
 
Det bästa med den här första tiden är att jag lärt känna så otroligt många nya människor, fått träffa och stifta bekantskap med flera nya ansikten, men först och främst, att jag själv (blyga och tillbakadragna Jenny) vågat ta initiativet och prata med folk och faktiskt även vågat ställa "krav" och vara auktoritär. Det är den främsta egenskap jag känner att jag vuxit på! 
 
Nu kör vi - mot Juli och nya äventyr! 
// Jenny 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: