Jenny Häggblom

2015-07-25
07:12:33

Sista tiden i recap
Hej! 
 
Jag vet att jag inte vart så bra på att skriva här på senaste tiden, tyvärr. Jag önskar jag haft mera tid för att verkligen skriva av mig men det har inte funnits den tiden. Nu skall jag istället försöka sammanfatta så mycket som möjligt i ett och samma inlägg, så nu kör vi! 
 
Det har hänt en del saker, även om mina dagar ser likadana ut så är de händelserika! En typisk dag består nämligen av några timmar i repan (aka receptionen), 1-3 PT kunder efter det, träning, skolarbete (uppsats) och vila.  Det finns sedan inte så mycket tid till för att göra andra saker. Till råga på allt detta så har jag dessutom sovit dåligt, vaknat med smärta i fötterna/benen och haft allmäna sömnsvårigheter (typ vart övertrött). Så jobb 8-10h en dag och sova kanske 4-5 timmar på det har gjort mig jä--ligt trött. Men nu har jag sovit gott de senaste 3 nätterna så nu börjar jag få lite "överloppsenergi". 
 
Jag kan sammanfatta Juli så märker ni min intensiva period på jobbet. Jag har en beräknad arbetstid (vid 100%) på 120h per månad, målet är nu att ligga på 60h (bara PT dock). Nu i juli har jag jobbat/ska jobba, 116,5 timme (30 som PT och resten i repan). Det är heltid, mer eller mindre. Sen till på det, så kommer min egen träning, min uppsats som skall skrivas klar, egentid (typ obefintlig) samt att jag under 1 vecka denna månad haft besök av både mamma och brorsa. Så jag har all anledning att vara lite sliten. 
 
Det som jag kan glädja med, och som jag inte brukar flasha med, men jag får beröm av kunder på gymmet (när jag är receptionist speciellt) för mitt bemötande med kunder. En man kom till mig igår och sa att jag var en av de "trevligaste på stället". Sådana ord värmer mitt lilla hjärta. En annan sak som värmer är att alla mina klienter väljer att förlänga arbetet med mig, det är också positivt! Jag svävar som på moln! 
 
Nu skall jag sväva iväg till gymmet på Flygstaden för att tungt överkroppspass. Sen är jag ledig resten av denna dagen vilket skall bli så skönt! :) 
 
Kramar 
Jenny

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: