Jenny Häggblom

2010-08-22
23:14:01

Abstinens!
Trött är bara förnamnet. Pigg existerar inte. Skall på fest, ingen vidare uppladdning med andra ord. Men men, den varar inte så länge, skolan börjar ju imorgon! Så jag kommer gå och lägga mig tidigt ikväll. Men jag måste via en butik. I´ll run out of chees otherwise!
Blev en crazy eftermiddag. Med våningsmöte som tog 1 timme mer än andra våningar. Sen bar det ofrivilligt av till en freshman convocation som var dötrist. Så jag stack, dumma jag. Men så var fallet. Fick en medalj som jag lägger upp en bild på senare. Nu skall jag ner på festen i Hurt Park, vet ingenting om var det ligger men jag kan nog leta mig rätt efter musiken gissar jag.
JAG KAN SÄGA ATT JAG HAR GOLFABSTINENS! HAR INTE RÖRT KLUBBORNA SEN I TISDAGS, BARA LITE PUTTNING HÄR I RUMMET! JAG VILL SPELA NU!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: