Jenny Häggblom

2010-08-19
13:48:36

Atlanta
God morgon!
Sitter nu i Atlanta på sängen och har hemlängtan. Det är en lång tid 4 månader och jag känner att jag kanske inte klarar detta. Men jag ska ge det en chans. Mamma och pappa finns kvar hemma, samtidigt som allt annat. Så allt är sig likt om jag återvänder. Men jag vet också vilka möjligheter detta kan öppna för mig så jag vill försöka. Men det kommer bli svårt!
Kom hit vid halv 11 tiden igår kväll, efter en tur till Publix oxh köpte frukost. Så jag skall snart gå och äta. Cathy och jag skall skriva in mig i skolan i förmiddag och sen blir det shopping en stund för att kl 1 vara tillbaka för en 4 timmars orientering på skolan. Allt på engelska så man kan ju bli trött av mindre.
Saknar som sagt alla jättemycket. Jag vet heller inte när vi får börja träna, det är det jag vill. Skolan skiter jag blanka faan i. Men träningen är viktig för mig. Så kanske den kan hålla mig kvar längre. Och kanske kompisarna. Vi får se när jag träffar dem och när träningen drar igång. Med träningen menar jag inte att träna för skolan utan att träna för mig själv och Åland. Jag vill inte råka ut för en Heini, kommer fortsättningsvis ha Niklas som huvudtränare. Cathy är bara en person här. Gillar henne inte riktigt. Vi får se hur det går. Jag måste väl ändra på mig i så fall, även om jag skall va den jag är.
Nu skall jag käka frukost! Ha en bra dag hemma! <3
Saknar er!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: