Jenny Häggblom

2010-08-11
20:07:42

Bra dag!
Hemma igen. Eller egentligen har jag vart hemma i en och en halv timma. Men jag har hunnit med mycket känns det som. Pappa och jag har vart upp till hans jobb och kopierat papper. Jag har börjat packa igen och jag har kollat in Segemyhr. Så en del.

Idag blev en lång dag, och den är inte slut än. Började med bilskola kl 8. Då fixade jag körkortet så det är klappat och klart till jag är 70 bast. =P Dessutom har jag tillstånd för att köra i USA. Jag har fixat AMS papprena, bara att vänta till november innan jag får stöd, tur att det är retroaktivt.

Träning hann jag också med, såklart! Blev egen träning i 90 minuter och sen uppehåll 90 minuter. Linda och Lisa kom och åt lunch med mig i Kastelholm. Det var jättetrevligt! Tack för en trevlig och skoj lunch! Var jättenajs att se er igen, studenten sist!

Sen hade jag träning med Niklas, några timmar totalt. Det var också jättenajs! Blev klokare och bättre, hoppas jag i alla fall. Fick mera att tänka på till USA vilket är bra, kanske inte träffar han förän i december men det skall inte gå såå långt. Det skall vi se till. Gjorde min livs första eagle på 10an kungs idag på spellektionen. Så helt ok det med!

Så summa sumarum, så har jag haft en lyckad dag! Tack till alla som gjort den sån! Imorgon blir det Helsingfors. Planet lyfter 8.30.

God kväll!

Kommentar:
#1: Lisa

Tack själv !! Det gör vi om i jul! ;)

2010-08-14 @ 17:02:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: