Jenny Häggblom

2010-08-06
19:17:15

Challange- Done!

HEMMA!!!

Så himla fiiint! Nu skall jag gå igenom hela dagen för er. Från väckning till middag (som jag ånjuter just nu!).

07.15 väckning + frukost
08.00 börjar cykla mot Kastelholm
09.42 ankommer till Kastelholm, dusch direkt!
11.15 lunch (lätt träning före det)
12.00-13.00 Träning med Niklas
13.34 spel på Slotts med Petra och Seb
17.50 spelat klart
18.05 börjar cykla hemmåt
19.39 ankommer till hemmet helt slut i benen
20.00 middag

Man kan i alla fall inte säga att jag vart slö idag! Den som påstår det kan ju testa detta själv. Det var jobbigare än jag trodde nu ikväll, men å andra sidan så visste jag det. Var osäker på om jag kunde genomföra allt men det gjorde jag med bravur! :P

En slutsats jag också kan dra är att mammas cykel med den sadeln inte passar min bak. Herrejäklar vad jag har haft ont i 69 km av 70,6 km. Men nåt som förvånade mig var att det inte var mera än 2 cyklister på vägen, alltså som jag mötte. Åland som brukar vara cyklisternas mecka. Nåja, jag hade ju tid för mig själv i alla fall.

Spelet gick ok med tanke på att jag bar bagen också. Spelade 75 på slotts. Det är ok tycker jag, med tanke på omständigheterna.

Och det sista jag tänkte på nu var att jag har tränat bra. I vintras sa jag när jag harva på på motionscykeln att jag skulle göra detta. Och nu är det gjort. Vilken otrolig lättnad!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: