Jenny Häggblom

2010-08-22
16:19:43

Drogtest
Kommer från ett drogtest nu. Jobbigt och utdraget blev det. Allt tack vare att man skulle kissa i en burk. Och när man är nödig kommer förstås inget. Fick i nerverna, men efter drygt 1h 30 minuter så klarade jag det och fick gå hem. Bra jobbat Jenny!
Nu har jag eftermiddagen ledig så jag vet inte vad jag skall göra. Kanske drar jag Solveig med mig och går upp på stan en stund. Hon har ju vart här i drygt en vecka så hon hittar bättre än mig. Då kan hon visa mig lite mera av stan. Skulle behöva få handlat lite mera saker så jag skulle dessutom behöva via en butik. Alltså mat saker. Min rumskamrat har ännu inte kommit så ja, jag är själv ännu.
Annars är det lugnt. Tar en dag i taget för att landa här i stan. Men 4 månader är långt. Men som innan alla nya skolor så är man nervös och spänd. Men jag ser fram emot att skolan börjar, av den anledningen att jag får börja golfa igen. Har vart ett alltför långt uppehåll nu, men å andra sidan är man hungrigare nu än någonsin. Man drömmer, lever, äter golf nu! Känslan man alltid vill ha!
Snart blir det lunch, en omelett! Ha en bra kväll hemma! Skriver mera senare!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: