Jenny Häggblom

2010-08-05
07:56:34

Dröm
Nu har jag drömt om USA igen.. Och inte heller denna gång var det skoj, eller jo vi freshman-spelare träffade varandra här på Åland, men jag blev totaldissad så det blev lagom skoj. Sen skulle vi spela golf på en korthålsbanan, eller stort övningsområde men det vet jag inte var det var. Inte här i alla fall.

Nu är jag dessutom ohälsosam, jag ligger kvar i sängen med datorn i famnen. Dessutom kom mina föräldrar hem nu, de skulle komma så jag är inte förvånad men att de skulle komma så tidigt förvånar mig lite. Men nu skall jag vara social och kanske börja tänka på packningen till USA. Sen skall ambassaden kontaktas och massa annat. Så jag lär ha att göra. Kommer snart en bild på packningen!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: