Jenny Häggblom

2010-08-13
13:21:05

Fläskläpp
Skall snart sticka in till stan och sen skall jag iväg och spela familjekamp med pappa. Egentligen skulle hela familjen va med men mamma är sjuk och totte i finland så lite dessermerat men pappa och jag skall i alla fall spela.

Imorse var jag till tandläkaren, så nu har jag haft "fläskläpp" hela eftermiddagen. Hon bedöva hela överläppen så mamma tyckte jag såg konstig ut. Nu har det dock börjat gå ner men det är lite kvar ännu. Vågar inte visa mig offentligt ännu... Men det skall jag snart komma över då vi skall till resebyrån och kolla in en ny flygtid.

Blev ett fyspass just också. Cykling 58 minuter och sen ben, armar och mage efter det. Ganska fint. Så jag kom ut ur duschen för 4 minuter sen typ. Men nu bär det av till stada!

Morsning!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: