Jenny Häggblom

2010-08-20
01:24:20

Föreläsning
Hejsan!
Det är natt hos er men hos mig är klockan bara lite över 7. Så jag är vaken! Tänkte ladda upp lite bilder på hur mitt rum ser och såg ut när jag kom. Var på en shoppingtur idag till Wal-mart så jag fick en del handlat även om jag saknar en del saker ännu. Men jag överlever tills imorgon!
Kl 1 idag så hade vi Student Athlete Origentation vilket var en föreläsning på 3 timmar lite drygt. Jobbigt att lyssna på och tråkig var den som attan! Flera olika föreläsare som predika om just sina grejer i 15 minuter sen bytte det. Så i längden blev det jobbigt. Jag lärde mig ytterst lite dessutom. Men men, man är en erfarenhet rikare. Måste vänja mig med föreläsningar ändå. Fick i mig en minimal lunch, 1/3 smörgås och 4 klunkar vatten så jag hade huvudvärk när jag var klar men till middag tog jag i rejält istället. Maten fick knappt plats på tallriken. =) Men jag är mätt nu också. Så nu har jag lagat min första mat, i min första lägenhet på mitt sätt, och gott blev det!
Nu kommer bilderna:
Så här såg det ut igår kväll



Toaletten inte all för inbjudande



Just nu ser det ut så här (ursäkta bildkvalitén)



Toaletten mera inbjudande!



Ja, jag var hungrig! Namnam...

Nu skall jag göra lite fysträning och sen skall jag så småningom gå och lägga mig. Är trött som attan även om man inte skulle kunna tro det. Men men, livet i USA tar på...
PS. På väg hem från shoppingen körde vi på motorväg, vi räknade filer i samma körriktning... vi kom fram till 8st i samma riktning. Det mina vänner, kallar jag storstad.
God natt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: