Jenny Häggblom

2010-08-15
07:24:59

Förväntningar
När det morgon igen. Som vi väntat så länge på.... Nåja, man skall ju vakna någon gång. Sov okej, även om jag ibland vaknar och påminner migsjälv om att jag skall åka snart! Jobbigt, men även kul. Liksom, jag förväntar mig ju en del, av det jag kan fantisera framför mig, men jag vet ju inte om det är bättre eller sämre än verkligheten. Jag vet ju inget. Jo, en grej. Jag vet att någonstans i skolan finns det rulltrappor. Det är allt, och det är ju inte så mycket.
Idag, eller snart skall jag iväg till Kastelholm och träna lite. Blev ju inte så mycket igår och idag är jag pepp för det så skall snart sticka iväg. Klockan är ju fortfarande ganska lite men desto tidigare kommer jag hem. MÅSTE packa ikväll. Blev ingenting igår... Hmm.. Stress? Kallas det så!?
Skall gå och va lite social i alla fall, en stund innan jag åker. Ha en bra dag allesammans!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: