Jenny Häggblom

2010-08-23
01:40:56

GSU
Hemma igen. Sitter på sängen, mätt och belåten. Kan inte undgå att tänka på vad ni alla gör där hemma. Det är så att man faktiskt saknar er! När man är hemma så tycker man att Åland är litet och jobbigt, men här så får man en helt annan bild av allting. Åland är litet men speciellt! Mycket vackrare, skönare och mindre än Atlanta. That´s for sure!
Blev en tur till parken där det var livat som attan! Herregud vad alla pumpar upp sig inför football-matchen, skolans första, den 2 september. Gissar att jag måste gå dit för att kolla, även om jag inte är intresserad. Men men, man skall väl supporta sina "team-mate´s".
Tänkte visa upp lite bilder på saker och ting, det är så att man inte springer med kameran överallt så jag hoppas ni är nöjda med att se saker från rummet, saker jag får och saker som sker utanför endast. Eller i alla fall ännu. Så småningom när man har ett rykte kan man ju gå runt och leka papparazzi men nu är för tidigt, vill inte ha en stämpel som fotograf, utan som jäkligt bra golfare!
Ja, min ena kursbok som handlar om astronomi.



Mitt finger efter att jag vart och gjort Sickle Cell Trait. Fint plåster va?!



En medalj jag fick idag, för att..? ingen aning!



Min skolväska för några veckor innan våra kommer med namnet på! Vill inte bli en pingspelare dock!



Vår fight-song! Man måste kunna den så det är det enda man vågar nynna på nu! Detta är baksidan på en tröja vi fick häromdagen.



En tröja vi fick idag, eller kunde få om man ville ha. Ett krux, den är i storlek XL!

Nu skall jag snart sova och sen är det skola i morgon. Vet ännu inte var jag har mina klasser man jag lär nog snart veta. Kommer bli en tung dag imorgon. Engelska test kl 8.30 till att börja med. Najs. Men nu fixa skolväskan och sen sova tror jag, om jag inte kollar på ett avsnitt av ER.
God natt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: