Jenny Häggblom

2010-08-27
17:30:04

Historia
Kom just tillbaka efter ett pass i simhallen. Var och körde intervaller i 40 minuter, det var ganska skönt faktiskt. Och nu är jag helt slut, vilket inte var planen men nu blev det. Tanken var att jag skulle träna ikväll också, vilket ännu kan hända, men mest sannolikt inte, men man vet aldrig vart dagen kan försvinna...
Skolan gick ok, fattar inte ett dyft och hänger inte med. Vår lärare läser innantill från ett papper så jag skulle inte säga att hon är bra. Sen brukar hon ha powerpiont med de viktigaste händelserna men den funkade inte idag, så det var inte som gjort för mig med andra ord.
Skall och käka med de andra om en timme och sen skall jag på International Services någonting, om jag inte går så får jag inte stanna i landet på mitt visum. Så jag kanske måste gå, eller jag känner mig manad att gå snarare. Nåja. Skall nu hinna med att öppna hissaboken och matteboken, matte har jag inte öppnat plasten på ännu så det kanske är dags. Sen måste jag via bookstore och sen via Cathy. Så jag har lite att stå i men det får jag ta efterhand.
Nu skall jag ringa till mamma, och sen Totte.
Om ni vill hitta mig på Skype så heter jag jennyhaggblom.
Kram!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: