Jenny Häggblom

2010-08-24
03:23:38

IKEA
Hemma sent? Ja jag har vart ute och shoppat! Blev en sväng till IKEA, så lite grejer blev inhandlade. Till exempel ett diskställ! Vilket jag saknat ett tag! Men nu är det fixat. Dessutom köpte jag köttbullar! Det var så himla gott när vi åt där så jag köpte med lingonsylt, gräddsås och köttbullar! Nam nam! Kommer få enorm hemlängtan men det är det värd. Bättre än att äta annat onyttigt som detta landet är bra på att erbjuda!
Imorgon blir det kola mellan 8-12 och sen bär det äntligen av till golfbanan! Jippie! Skall bli så himla najs att träna igen, efter håll i er, en veckas uppehåll. JAG HAR ABSTINENS!!!! Men imorgon smäller det! Jackpott!
Nu skall jag sova, blir en tidig morgon imorgon. Med möte kl 7.30. Puh, men golfen, då kan man bara vara pigg! Yes!
God natt alla mina vänner! <3

Kommentar:
#1: Rickard Eckerman

Hej kusin.Hoppas golfen går bra för dej nu när du ÄNTLIGEN får spela.Läser din blogg alla dar som jag e hemma.Mvh Ricke :)

2010-08-24 @ 20:37:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: