Jenny Häggblom

2010-08-07
19:40:05

Inspiration
Hej!

Nu har jag kollat in Herr EM från Vanajanlinna. En dansk, Bjerregaard vann. Grattis. Nu skall jag träna ännu mera, ännu bättre, för jag VET att jag kan spela 15 under på 4 ronder. Inga problem. SÅ NU SKA JAG TRÄNA.

Finnarna blev en besvikelse. Lite inside information, herrarna har satsat till 150% av finska golfförbundets pengar på denna tävling. Och så har de 4 spelare top 60. Inge vidare skulle jag säga. Men så är bara fallet, fakta.

Blev en stund på stugen med mamma och pappa. Trevligt. God mat och bra musik. Alltså det är Itech på Käringsund ikväll och med nordlig vind så hörs det bra. Så mamma och pappa skulle stå och hoppa inne i vedboden, det hördes bäst där. Synd bara att det är så lågt till tak. Jag kan just och just stå opprätt.

Nu skall jag kolla på Segemyhr. Sen blir det sova tror jag. Är liksom lite trött ännu. Ciao

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: