Jenny Häggblom

2010-08-15
16:49:01

INTE klar än
Sitter nu på rummet och packar, eller försöker. Det är inte så lätt att veta vad som skall packas var. Har nämnligen 2 väskor påbörjade, eller ena är nästan full och andra halvfull. Och jag är INTE klar än... Det kommer bli mycket övervikt.
Blev en tur på motionscyklen och en snabb visit i "gymmet", alltså kontoret, där mina gymsaker är. Så nu är jag färdig tränad för idag. Imorgon blir det golfbanan på kvällen/eftermiddagen. Det får bli min träning för nu. Hinner som sagt inte med så mycket mera, TYVÄRR!!!!
Nu skall jag nog städa rummet också, ser ut som om det skulle behövas. Då kanske man hittar saker man inte visste att man hade kvar, eller sökt i månader. Nej, jag vet, jag städar inte så ofta.
Ha en bra kväll! :P

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: