Jenny Häggblom

2010-08-20
14:39:02

Jag måste linga till sina
God morgon!
Har vart vaken i en dryg timme, och snackat med Totte på skype i en halvtimme drygt. Fint att få se hur det är hemme och prata med dem! Under samtalet så fick jag höra på den här låten, en som spelades på falkenbergsrevyn häromdagen. http://www.youtube.com/watch?v=3SEn497HDeM riktigt bra låt är det!
Nu skall jag gå och få i mig nån form av frukost och sen bär det av till Cathys rum för att få mina skolböcker om jag inte missförstod vad Laura talade om igår. Skall träffas där om en dryg halvtimme, eller träff nere i aulan här på dormen.
Men nu skall jag käka lite. Skriver mera ikväll!
Kram

Kommentar:
#1: karin

Så bra att du börjar bo in dig! Hoppas när du läser detta att du fått börja med golfen och träffat golfgänget..och att de är justa! Med lite tur hittar du en själsfrände där!

Har haft 2 skitbra dagar och ser fram emot 2 till...sedan Åbo och förnyelse i form av nytt knä...

Sussi och jag hade ett bråk med idioter till gäster idag på första tee så Sussi tappade koncepten helt och kunde knappt spela. Inte blev det bättre när hon upptäckte att hon tappat en wedge! Men den kom tillrätta sedan...

Solen har varit perfekt på sistone, 21 grader och små moln...Gräset växer och livet leker!

Ta alla chanser du får att trivas med livet och njut av alla konstigheter du möter!!! Who cares...

Kramar till tusen!

2010-08-20 @ 21:52:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: