Jenny Häggblom

2010-08-04
20:02:56

Järn 7
Hej!

Nu är jag hemma igen. Efter en dag på banan igen. Blev en lite fuktig dag på banan men det är värt varenda droppe. Det är liksom så att man måste kunna spela i regn också, när det nu är en utomhussport. Vi hade sommarträning också, där vi bara skulle spela några hål på kungs med endast järn 7. Kan erkänna att jag var sur och irriterad men nu i efterhand så fattar jag varför och vet att det är bra träning. Men det gick inte bra.

Ikväll spelade jag 9 på slotts också, där jag hade som mål att gå 3 under och jag var 3 under efter 8 men med en bogie på sista så blev det "bara" 2 under. Men jag spelade så bra så jag är nöjd med det! Riktigt nöjd! (Ooops, har aldrig sagt så förr.)

Nu skall jag se om jag inte hittar något i tv. Är inte så intresserad av Miss Marple. Men kanske jag kan hitta något i tvn som går att titta på. Imorgon är det en ledig dag som väntar och sen i övermorgon min challange. Cykla tur och retur Eckerö-Kastelholm, med träning och spel däremellan. Så det skall bli jättekul! Man måste bara komma ihåg att få näring i sig under turen och dagen. För man kommer förbränna massor. Så imorgon blir det pasta till middag!

Godkväll!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: