Jenny Häggblom

2010-08-05
20:57:50

Jennys Challange
Hej!

Nu är jag på väg och sova, jag skall kliva upp tidigt imorgon för att göra min challange! Cykla tur och retur till Kastelholm och spela där emellan. Jag är pepp som faan och jag vet att jag måste äta mycket så en stor frukost kommer det bli imorgon! Sen en stoor lunch och mycket mat på banan! Tror jag.

Ikväll blev det mest hemma, efter bilskolan vill säga. Förövrigt den sämsta lektion jag vart på. Blev uttråkad efter 5 minuter, lektionen bestod av 2 timmar. Men jag härdade ut och nu är jag klar, nästan. Och snart har jag körkort till jag är 70 år! :D

Mamma och jag packade lite, sökte fram pengar och fixade mera och snackade mera om USA. Det är liksom det som går hett runt middagsbordet just nu. Lite tröttsamt men också kul. Jag måste erkänna att tankarna är svåra att hålla borta från USA men jag försöker.

Imorgon är det 1 år sen en jobbig grej. Hmm. Tungt. Mera om det imorgon, om jag vill och orkar. :/

Men nu sova!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: