Jenny Häggblom

2010-08-01
19:51:42

KM dag 2, 2 x club champion
Happ. Kan nu då titulera mig Klubbmästare damer och Äldre juniorer. Trevligt. Alltid trevligt! Spelade bra idag, fick inte i mycket puttar men spelade ändå bra. Landade på 72 (plus 1), men med en dålig avslutning, men jag kan trösta mig med att jag spelade bra ändå. Synd på puttarna men men, nästa tävling är en annan och då slinker de i istället. ser nu fram emot en träningsvecka med mycket puttning och sving och närspel på programmet. Snart åker jag så jag skulle vilja peaka lite nu innan jag åker.

Imorgon blir det träning med Niklas, fiint kan jag säga. Då puttning!

Ikväll har jag vart ner till stugan efter prisutdelningen, simmade men frös nästan ihjäl sen det var ganska kallt! Men väl hemma fick jag kasta mig in i en varm dusch och träna lite så värmen kom tillbaka. Sitter framför en öppen brasa och värmer mig dessutom! =P

Nu skall jag byta bag, lite motvilligt men måstemässigt. Ska man bära skall man. Så är det bara!  Nu jobba lite sen sova, upp tidigt imorgon, eller runt halv 8. Men tidigt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: