Jenny Häggblom

2010-08-29
00:49:27

Kock!?
Gott med mat. Måste säga att jag måste ha e kok talang, för jag kan inte minnas att jag någonsin misslyckats med min matlagning! Nåja, kanske inte så bra att lyftas till skyarna av sig själv ännu. Har bara vart här en dryg vecka än. Men pasta med köttbullar och tomatsås var gottigottgott!

Var till banan idag och hamnade och spela 8 hål. Vi hoppade över ett totalt. Jag spelade faktiskt ok, rullade in på 3 under! Så ganska ok! =P Har redan gjort 5 birdies och en eagle på 17 hål så birdietorka är det inte. Vann dessutom matchen mot Charlotte L idag, 2-1. Jippie! Tränade före och efter, range före och puttning efter. Jag puttade på railen och ja jag satte 14 st efter en kvart. Ganska bra, gången efter satt jag 12 och sen slutade jag nästan. Satt i alla fall inte lika många som före.

Nu skall jag kolla film och sortera lite på datorn, imorgon skall vi på team building, drafting. Vad nu det är? Skall ta reda på det. Desutom tänkte jag lära mig Atlanta bättre så snart kommer det en fakatruta om Atlanta. Intressant.

Ha en bra natt! Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: