Jenny Häggblom

2010-08-31
01:34:43

Kombination urusel
Hej!

Sitter just nu och pluggar, mycket plugg va? Sitter i learning lab, dar det ar meningen att bara plugga men jag har huvudvark, dalig koncentration och ja allmant trott... Inte sa bra for att plugga, I can tell you. Men jag borjar pa allt men far inget fardigt. Jobbigt men sa ar det.

Idag var det skola som gallde till kl 1 sen var det dags for att shoppa, eller sa mycket shoppning blev det inte da de inte hittade vad de skulle ha. Det var i alla fall var traning for idag. Kul va? Nej inte allt, aven da jag hittade en troja... Vi bor i Atlanta, och det ar ingen liten stad, dar man tycker att det borde finnas kladbutiker men tydligen inte. For vi for hela 1 timme och 15 minuter norrut om Atlanta for att hitta ett mall. SJUKT! Bilen luktade illa, musiken pa hogsta volym, jag matt och sen borja ma daligt, sa spyfardig och trott lag jag i baksatet och bara vantade pa att bilen skulle stanna men det gjorde den aldrig. Sa ja, nu mar jag inte sa bra!

Skall val ge pluggandet ett forsok till men jag tror inte det gar, men jag skall val inte saga sa innan jag forsokt. Sa ha en gulle natt nu sa skriver jag mera imorgon!

Natt

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: