Jenny Häggblom

2010-08-31
13:10:35

Learning Lab
God morgon igen!
Hoppas alla haft en bra nattssömn och en fin förmiddag. Själv klev jag just upp och har bara hunnit med att vara i duschen. Alla tiders bästa dusch, imorse alltså. Själva duschen i sig är inte något vidare, men det var varmt vatten imorse. Gött!
Nu skall jag strax ner och käka frukost, gott det med, och sen bär det av till skolan igen. På schemat idag står matte, engelska och sen geografi. Matten kommer troligtvis va enkel för det vi skulle göra idag gjorde jag första gången i 9an eller ettan på lusse, kommer inte riktigt ihåg, men jag har hursomhaver gjort det en gång redan.
Efter skolan väntar golfträning, najs! Sen antagligen learning lab. Var där 2 timmar igår, tiden gick relativt fort men jag kunde inte läsa bra för alla amerikaner snacka så otroligt, och skrivaren lät som om det gick en motorväg genom rummet så ja, ganska nojsigt. Men men, kanske skulle testa det andra ikväll. Måste ju oberoende ha mina 10 timmar i veckan. Men 2 ner, 8 och gå, jippi.....
Ha en bra dag!
Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: