Jenny Häggblom

2010-08-03
20:19:17

Mommes födelsedag!
Kastar i mig lite "middag" eller vad man skall kalla det. Har inte ätit vettigt sen 12 och mellan det och nu blev det en macka och en proteinbar. That´s all. Så nu blir det lite mysli och rågbröd.

Blev träning i flera timmar idag, allt från närspel till puttning, rang och skogsslag. Förenade nytta med nöje när jag var i skogen och slog, hittade nämnligen 16 rangbollar på 30 minuter i skogen. Så jag gjorde en nytta i alla fall. Sen fick jag ju bra träning i skogen. Skall göra samma sak med långa slag någon dag men då kan det inte vara fullt på övingsomrädet, det måste vara tomt för jag kan sprida lite...

Var på bilteori ikväll, och jäklar vad man tänkte på vad man gjorde på väg hem sen. Allt snurra i huvudet, man fundera på hur mycket man kollade märken, höll avståndet, höll hastighet, kolla speglar, ja allt! Herregud! Men det gick ju bra och jag är hemma! Var dessutom via mormor och grattade henne på sin födelsedag! GRATTIS MOMME!!! <3

Nu skall jag äta upp och kasta i sig en morot direkt från grönsakslandet. Gott!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: