Jenny Häggblom

2010-08-09
17:10:59

Motionscykel

Länge sen sist känns det som. Men det är som det är nu när man har mycket att stå i. Allt mellan himmel och jord känns dt som. Till exempel for min veckoplanering idag när pappa ringde och berättade att jag har ambassadtid imorgon halv 11. Säger bara önska mig lycka till!!!

Blev annars en dag med träning, biltur och mer träning. Hade lektion med Niklas imorse, vilken började med att åka ny touraeg (kanske konstig stavning, men jag är inte hemma på VW bilar) från rangen till parkeringen. Så sen började träningen. Efter den blev det ytterligare en timme på rangen och sen puttning. Totalt blev det 3,5 timme på rangen och 1 timme puttning. Sen hade jag närspelstävling med Seb och Emma som jag vann, eller ledde fram till regnet. Då for jag hem, nästan ganska direkt, efter lite spring på klubben fram och tillbaka.

Hemma sen blev det fys, motionscykel. Tråkigt, omotiverande och jobbigt. Men jag satt ändå och kollade film 30 minuter. Sen blev det cirkelträning ute. Riktigt najs, hög intensitet! Fin work-out. Kan behövas. Känner mig ändå fysiskt stark just nu. Men det är också det enda. Nåja mer träning bara.

Föresten är det jobbigt att åka till Kastelholm, för när jag är där så blir det liksom känslan av att "shit jag måste ju cykla hem också". Men det är ju inte så, tack och lov. Men även vägen dit känns längre och tråkigare. Tur i alla fall att jag inte har mycket kvar innan jag åker och sen inte behöver se den på ett tag. =P Även om jag säkerligen kommer sakna den som attan, och alla i Kastelholm! Vissa mer än andra. Men så är livet.

Nu skall jag fortsätta med min packning, tvätt av kläder och strykning av kläder.

Tjao


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: