Jenny Häggblom

2010-08-26
00:58:41

Overwelming
Tillbaka, och ja jag lovade bilder och de kommer det är bara det att det är mycket som händer, livet är full av överraskningar eller vad ska man säga. När vi nu kom tillbaka till huset så ups en brandövning så vi fick vänta i 40 minuter på att komma in i byggnaden. Kul, nej. Så nu när jag är inne så for hela dagsplaneringen åt helvete om jag skall tala klarspråk. Jag skulle vart in på gymmet en sväng och rott men så blev inte fallet nu när jag kom hem sent. Skolan fuckar upp träningen och allt annat fuckar upp träningen så jag säger bara så, livet här är inte vad jag förväntat mig.
Fick reda på idag att vi skall ha 10 study-hall timmar under en vecka vilket betyder att jag måste sitta i en datasal och plugga. Jag får inte vara någon annanstans än där och det kommer bli jobbigt. Stora delar av det jag älskar kommer spillas iväg på studier. Dessutom har de krav på en att man skall studera på B-level vilket innebär bättre än genomsnittet. Jag är inte så bra, ok jag är student men det var svenska och inte engelska och det var gymnasiet och detta är universitetsnivå. Hallå, makes any sense?
Nu skall jag snart träffa Victor igen, bara för att käka och sen kolla in vilka papper jag måste ha innan skolan imorgon, vilket jag inte kommer få men i alla fall så jag vet att jag printar rätt sen när jag printar. 112 sidor är mycket alltså. Väldigt mycket. Sen kommer jag sova ganska gott ikväll, jag har skola kl 8 imorgon och sen träning på det så det gäller att ha tillräckligt med energi men jag lovar er, på golfbanan får man energi!
Love U all!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: