Jenny Häggblom

2010-08-28
02:03:45

Rädd
Vissa kvällar känns bättre än andra. Som denna till exempel. Jag har fått mycket gjort. Jag har vart i skola, jag har tränat, jag har vart på möte, jag har tränat lite till, jag har fyllt i blanketter och papper (amerika ni vet) och nu har jag just avnjutit en middag. Så det känns som det händer saker hela tiden. Även om man inte får gjort det man skulle få gjort men man fick gjort annat istället.
Imorgon måste jag tvätta, men jag är redan rädd för det för jag vet att andra kommer skratta åt mig för jag kan inte tvättmaskiner här. Hemma, lätt match, detta bortamatch. Direkt svårare. Men jag skall försöka hitta ett tillfälle när det inte är så mycket folk i tvättstugan.
Skulle behöva läsa hissa och göra matte men det får bli imorgon. Nu skall jag chilla, kanske gå upp till de andra och snacka eller bara sitta här och chilla. Har inte bestämt ännu.
Imorgon blir det i alla fall golfbanan! YES!
God natt

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: