Jenny Häggblom

2010-08-17
20:50:54

Sista dagen hemma
Sitter nu hemma med världens resfeber! Jisses vad jobbigt detta är alltså. Momme och farfar var på middag med oss ikväll och det blev ett känslosamt farväl där också. Det var jobbigt även att åka från golfbanan i eftermiddags! Jag längtar efter att få se er alla igen! <3
Blev träning med Niklas i eftermiddags. Riktigt bra med en sista genomgång. Tack! Behövlig.
Ikväll blev det en tur till hamland med böcker till Nicholas. Sen har det getts tid till packning och socialt umgänge med familjen. Liksom sista chansen känns det som. Vi skall ta bild på allt sen med packning och sånt och det kommer en bild på bloggen inom en snar framtid hoppas jag!
Skall försöka blogga under något tillfälle imorgon men jag kan inte lova nåt. Kanske imorgon kväll när jag är framme. Skall bli så kul nu, även om det känns jobbigt! Riktigt jobbigt!
KRAM PÅ ER ALLA!!!

Kommentar:
#1: Maria

Hej!

Allt ska nog gå jättebra ska du se. Spännande!

Ha de så bra. Tiden kommer att flyga iväg.



Du får komma på vinterträning sen när du kommer hem vid jul. Eller hur?



Kram Maria

2010-08-18 @ 20:49:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: