Jenny Häggblom

2010-08-23
20:39:00

Skoldag 1 av ?
Sitter på commons och pratar med familjen hemma. Roligt att kunna prata fritt på Skype! Så den som har, skicka ett mejl eller sms och berätta så kan vi snacka! Jag behöver verkligen någon att snacka med emellanåt. Till exempel sådana dagar som denna när skolan börjat och allt är verkligen inte som jag trodde. Jag fattar INGENTING av amerikansk skola. Sjukt jobbigt att sitta och lyssna på någon professor som jag inte fattar ett dyft av vad som säger och en massa hemuppgifter och skit. Jag vill inte. Jag är här för att spela golf, inte bli akademiskt lovordad!
Så första dagen har vart jobbig. Jag börjar känna golfarna bättre men det är också det. Victor är sjysst, vi hade samma engelska test idag och han verkar lika intresserad som jag i golfen och verkar också träna mycket, till skillnad då från amerikaner och mina lagkamrater. Så där kan man få en bra träningskompis! Vilket ju är bra! :P
Eftermiddagen kommer att ägnas åt träning, både fys och golf. Jag kommer kuta ner till gymmet för att träna och sen putta här inne på heltäckningsmattan. Så kul har man... Så det är mer eller mindre vad jag kommer göra. Skriver mera senare!
Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: