Jenny Häggblom

2010-08-19
15:08:17

Skrivet på flyget

Det här skrev jag igår på flyget när jag inte visste vad som händer, hur jag skulle hantera känslor med mera. Det vet jag iochförsig inte ännu..:

Just nu sitter jag på planet och vet inte riktigt vad som gäller på andra sidan Atlanten, eller ”pölen” som P-A sa på båten imorse. Längtar jättemycket hem till min familj och mina vänner. Love you all! <3 Är ganska trött just nu men det är liksom svårt att somna när man inte vet vad som gäller eller liknande. Ändå är jag på rätt flight, på väg till rätt ställe och sitter på rätt plats. Men det är något som saknas, och det är mina nära och kära.

Arlanda blev en jobbig historia. Först ville inte mitt bagage som jag ville, incheckningen ville inte som jag ville och allt gick snett kändes det som. Sen efter att allt rätats ut och allt var betalt och incheckat blev det en väldigt känslosam fika med familjen. Efter tårar och kramar tog jag mig till sist ombord och igenom säkerhetskontrollen. Så nu är mamma, pappa, Totte och Johanna hemma och lever vidare i 4 månader tills jag kommer hem igen. Ser fram emot att träffa er när jag kommer!

Ser fram emot att träffa alla igen, Niklas, personalen på ÅGK, släkten, familjen först och främst. Men alla ni, ni vet att jag gillar er och därför ger jag nu er en stor kram via bloggen.

Nu skall jag äta lite och skriva mera när jag vet mera!

Pözz!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: