Jenny Häggblom

2010-08-21
13:44:05

Slapp dag framför
God morgon!
Jag har just vaknat men jag ser att klockan slagit eftermiddag hemma. Vilket innebär att ni vart aktiva hela långa dagen redan! Inte jag kan jag kontra med då som sagt. Jag klev just upp ur sängen. Skall käka frukost vid något tillfälle och sen skall jag kolla på film. Idag kommer bli en slapp dag. Kommer bara bli vila och träna lite. En tur kommer vi göra för att göra en hälsokontroll, ni vet vikt, blodtryck, syn, sånt. Sen hela eftermiddagen och kvällen har vi ledigt. Så i eftermiddag blir det en sväng till gymmet för lite workout. Kommer bli nice!
Kramar till 1000

Kommentar:
#1: Maria

Hej

Läser varje dag. Kul att du skriver. får jag lägga länk från ågks hemsida under elit och ungdom eller vill du inte ha bloggen så offentlig? Bestäm själv. Kul att få läsa vad du gör och hoppas du får komma till golfbanan och träna snart. Här är det ostadigt väder om KM match pågår för herrarna.

Ha de bra. kram Maria

2010-08-21 @ 20:43:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: