Jenny Häggblom

2010-08-08
17:56:28

Soptunnan
Spelade kungs på tävlingen Soptunnan. Passande namn... Nåja, spelade 77 med 2 dubblar i följd 7-8. Sen tappade man lite fokus. Men jag kämpade på och med en dum bogey på sista bölev det 5 över. Birdiesarna trillade inte dit så det var svårt att ta sig tillbaka från 4 över. Men jag kämpa och slet som en häst. På 15 testade jag att käka vildhallon, och det resulterade i en bra drive, så jag tänkte tyst för mig själv att "oj  super Hal(l)onen". Och det blev faktiskt en birdie, satte en långputt.

Kom hem för en halvtimme sen och har nu duschat och käkat gröt med jordgubbar på. Mums. Nu skall jag kolla in lite serier på nätet. Blir hursomhaver en tidig kväll för 1) jag har träning med Niklas kl 10 och 2) jag är fortfarande trött efter cyklingen i kroppen. Så det är perfekt för en tv kväll. Även om jag borde packa ner kläder till USA. Kanske borde stryka lite också... Jo det får bli så. Men det blir sen. Nu är nu. Nu är serie.

Tjopps!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: