Jenny Häggblom

2010-08-17
11:02:19

Tänderna
Skall snart sticka iväg till golfbanan för träning och lunch. Skall bli najs med miljöombyte för en stund. Kolla in i väggarna här och bara tänka på allt och alla ger inte så mycket mera. Bara ännu mer resfeber.
Blev en promenad imorse, bara för att lätta tankarna och för att få frisk luft. Men jag konstaterade ganska snabbt att jag är disig i huvudet pga tänderna. Inte pga något annat. Helt enkelt. Jag vill gärna inte tugga nämnligen och gå gjorde lite ont. Men lite smärta kan man ta, men i och för sig fick jag min beskärda del ifjol när ryggen var slut.
Mamma och pappa är på väg upp hit nu. Så jag kanske kan snacka lite med dem innan jag åker till banan alltså.
Skriver mera ikväll. Då när all packning är klar. Jag har inte ens börjat med golfbagen ännu. Och där finns det grejer som jag INTE skall ha med. Kan ta ett tag känner jag nu...
Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: