Jenny Häggblom

2010-08-20
23:19:48

Telefonnumer + jag = inte samma nivå
Vilken dag. Här trodde man att man skulle få eftermiddagen ledig men nej. Hamnade på ett möte om säkerheten på commons (studiebostäderna) och sånt. Visserligen vettig info men inte vad jag ville... Jag hade planerat att gå iväg på gym, vi har fri tillgång till det, men så blev inte fallet. Mötet kom kl 15 och tog över en timme. Så nu sitter man här halvsvettig kommit just från duchen och skall iväg på något grejs ikväll, vet inte riktigt vad det är men jag vet att vi får mat där så det gör mig lycklig! =P
Morgonen funkade på det sättet att jag gick till Cathys kontor för träff där. Efter det så gick vi till bookstore och hämtade kurslitteraturen för denna semester (=termin). Tur att man har 100% scholarship annars skulle det blivit dyrt, 8 böcker för 617 dollar... Dyrt i detta landet. Men annars måste jag säga att jag hittar bättre nu, eller jag inte bra men ok. Vet fortfarande inte var jag skall ha lektioner men det lär jag lista ut så småningom. Eller till på måndag för då börjar skolan. Jag lägger upp bilder på mina böcker senare ikväll när jag har tid.
Eftermiddagen sen bjöd på ytterligare en shoppingtur, för att inhandla täcke, lampor, burkar (mamma!!), skolmaterial såsom häfte m.m. Skulle köpa min iPhone idag men det blir en tur till Stockholm när jag är i Sverige i December. Det är ett som är säkert! Här är det bara dyrt. Den som vill veta hur dyrt, send me an e-mail.
Imorse skypade jag med brorsan vilket var trevligt! Alltid lika trevligt att se er! Love U! Men kl 5 imorse fick jag ett samtal från en finne. Han frågade en sjuk sak, nämnligen om jag var polis... Fatta, är jag så biffig? Nej men han hade fått det nummret av en annan polis som han skulle ringa. Men kom ganska fel. I och för sig är jag "van" med det i och med att jag fått ett annat samtal en gång som undrade om jag var en taxi som kunde hämta en gammal dam. Alltså vad är det med mig och telefonnummer? Nu har jag ett nytt amerikanskt som jag inte kan göra någonting med. Vad händer? Betalt och allt och jag kan ändå inte ringa? Detta är ett skämt.
Nu måste jag snart kila iväg till skolan för den där grejen, tror förresten att det är Welcome Back party eller liknande. Vet inte. Skriver mer ikväll!
Kram

Kommentar:

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2011-06-16 @ 14:14:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: