Jenny Häggblom

2010-08-27
02:18:26

There might be a God in town...
God natt, eller kväll som det är här!
Idag blev en lång dag men med olika framgångar. Ett, jag fattade vad matteläraren snackade om. Två, jag fick träna. Tre, jag gjorde en eagle. Fyra, jag spelade 1 under par. Kan kallas en framgång! Även om dagen inte bärja så bra med sömn och sånt så blev den ju ändå bra! Var en tur via Wal-mart på väg hem från banan så nu fick jag mig mera saker till skolan som jag glömde hemma, eller inte tänkte på att ta med mig. Blev inhandlat en linjal, en stiftapparat, pennor, stift... Sånt en elev behöver.
På väg hem måste jag igen säga att bilisterna är idioter. Vi körde om en Ups (postorder någonting?) som inte hade någon dörr. Chauffören satt utan dörr med säkerhetsbälte. Hallå?! Livsfarligt eller? Men jag kan också säga att himlen finns runt hörnet någonstans, för häromdagen for vi förbi en lastbil där det stod Bethlehem, Atlanta på. Så ja kanske finns det något religöst över stan...
Lovade ju lite bilder, bla på "lite" saker vi fått. Så här kommer de plus att jag tänkte lägga upp lite bilder på banan också. Så ni vet lite hur jag spelar, eller vad jag spelar på.
Min nya Pingbag med bollväska och bollar i. Vi måste spela Bridgestone. Vet inte vad jag skall göra!!!



Våran reseväska full med kläder, och det är lite drygt hälften men långt ifrån allt.



Klubbhuset från baksidan, eller banan som det kallas. =P



Övningsgreen och banan bakom, höger om skogen mitt i bild slog vi ut idag. En kanon drive måste jag säga!

Det är smågodis jag bjuder på nu, senare kommer kanske mera. Kanske nya bilder på rummet, lagkamrater m.m. Vi får se...
Nu skall jag i alla fall kolla igenom vad jag behöver för böcker imorgon och sen viktigast av allt, se om alla mina 100 kläder passar. Huhuhu! Kuuul! Som rena rama julafton!
Ha en underbar förmiddag hemma och sköt om er!
Kram

Kommentarer:
#1: Mam

Bra spelat på okänd bana. Kul med alla prylar. Nu börjar det ju hända saker....

2010-08-27 @ 10:31:11
#2: Maria

Skoj skoj. Kollar in bloggen lite nu och då. Hoppas allt är bra. kram kram Maria

2010-08-27 @ 14:40:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: