Jenny Häggblom

2010-08-28
17:50:30

Tvättstugan
Nu har jag vart duktig! Jag har hunnit med att tvätta, städa, bädda, gjort läxor, vikt ihop kläder och pratat med mamma och pappa en stund. Så jag har vart duktig.
Tvättningen gick bra, jag gick dit tidigt så jag skulle få vara där själv och mycket riktigt jag var där själv. Det var bra  det för jag gick emellan maskinen och instruktionstavlan ganska ofta. Men jag fick allt tvättat och torkat, tog ca 90 minuter totalt. Så nu har jag rena och torra kläder igen vilket känns bra!
Sen har jag städat lite här, jag har bäddat sängen igen, lagt till en mjukare undermadrass, så nu skall jag sova gott! sen har jag läst 1 kapitel historia, det gjorde jag medans jag tvättade, 2 flugor i en smäll. Och nu just gjorde jag en matteläxa på internätet. Så nu är jag snart redo för golfbanan!
Skall laga lite lunch nu så jag orkar träna. Min nya musli var dessutom god, det är någe hälsogott! Nam nam!
Ha en fin kväll hemma!
Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: