Jenny Häggblom

2010-08-10
17:44:50

Vinst

Hej!

Nu är jag redo att lägga in ett inlägg igen. Har vart en annorlunda dag med mycket upp och nedgångar. Just nu sitter jag och kollar in ett konstigt program på tv. Helt ok. Men konstigt.

Blev en dag med träning, vinster (!) och mera träning. Hade tävlingar på gruppträningen och jag vann nästan alla, jag missade inte green en enda gång i alla fall. Vilket ju är positivt! Sen blev det puttning och wedgar. Körde en skön träning. Från 52 meter så körde jag igenom hela bagen, inte puttern men resten. 

Nu skall jag snart tillbaka till Kastelholm för mentalträning. Kan behövas. Och sen skall jag hem och läsa en massa papper som kommit från Georgia State. =P 



Detta kommer ses som light-packning efter min resa till USA.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: