Jenny Häggblom

2010-08-21
03:09:00

Welcome Back Student Party
Sitter nu på rummet och skall kolla lite på film. Tänkte skriva om vad jag gjort ikväll och ge er lite bilder att kolla in. Så ni har snart ett humm och hur jag har det här. Eller det vet ni inte men genom bilder kan man meddela en del i alla fall!
Ikväll var det Welcome Back student party på skolan med middag efteråt. Helt ok middag. Tråkig föreläsning igen. Men med trevliga kamrater så blir det inte något problem. Solveig och jag kommer bra överens om vad som skall göras. 1 down.
Här kommer bilder:
Utsikten från mitt rum, eller utsikt och utsikt...



Mitt PantherCard, som ett bevis på att man är i skolan.



Mina skolböcker... Kommer mer info om dem...



En karta över området. Byggnaden längst upp i högra hörnet är var jag bor. Skolan ligger utsplittrad över nästan halva stan känns det som...

Nu skall jag försöka få någon blund i ögonen.
Kram

Kommentar:
#1: karin

Det går ju framåt!!! Håll i och dra som vi säger! Lägger du ut ditt nummer sedan när det funkar eller?

Kramar till en million eller så! <3

2010-08-21 @ 17:18:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: