Jenny Häggblom

2010-06-29
07:55:47

Japaner,japaner,japaner
God morgon!

Här ringer Maria och väcker en kl halv 7 så jag har vart vaken ett tag nu. Tack Maria! Men nu är jag uppe i alla fall och är på gång, var just och åt frukost. Den var ok men där fanns ett annat problem, där fanns också en busslast asiater och en busslast amerikanska ungar som sjunger i kör. Så frukosten var full med ungar och galna asiater. Trevligt kanske ni tycker men kom hit så tycker ni inte det mera. Ungarna var livade som faan och asiaterna är som ni vet, foto-foto-foto och bryta-alla-hotell-lagar-som-finns-bara-för-att-vi-är-japaner(asiater).

Nu skall jag eventuellt kolla på en film och sen skall jag ner till gymmet om en timme drygt. Kl 9 går jag ner. Det blir perfecto. tror det blir en Falk-film nu för nyhetsmorgon är bara tråkigt på vardagarna.

Ha en bra förmiddag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: