Jenny Häggblom

2010-03-19
16:40:14

Hälsokunskap- check!
Helloj!

Nu är hälsan över som tur är, jäklar vad jag skrev. Nu hoppas jag bara på att det är mycket som är bra också. Kanske får resultaten i slutet av nästa vecka eller i alla fall före påsk hoppas jag. Jag är nu jätte trött för jag skrev i ett jehu i 6 timmar, hann inte ens käka men ett toabesök hann jag med. Så nu är det VILA som gäller. Bara matten kvar sen är det chill! Då har jag INGA mera studentprov, hoppas bara man blir student sen! :P

http://www.hbl.fi/statiska/studentexamen/v10/halsokunskap.pdf är hemsidan ni kan hitta provet på, lycka till och fundera på det!
Själv funderade jag på det i 6 timmar. Jag svarade på frågorna 1, 3, 4, 7, 9, 10. Alltså båda jokerfrågor.

Nu ska jag sova och äta tror jag. Börjar bli lite hungrig. Har ju inte käkat sen frukosten. Jo, jag åt en macka men det var rågbröd så jag fick inte någon energi därifrån, det ska man inte heller men det var gott i alla fall. Lagom seg...

Matten får vänta tills imorgon. Sen är det matte som gäller i 4 kvällar och en skrivning.

Ha en jätte bra fredag mina vänner!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: