Jenny Häggblom

2010-05-18
06:51:55

Direkt rapport från Tofta...
God Morgon från Toftagården!

Vakade för 5 minuter sedan och är redan pigg, spelar ingen roll när jag går och lägger mig, jag skall vakna kl halv 7... Men å andra sidan får man ju se en härlig morgon.

Kom till hotellet 00.40 så jag la mig före ett! Bra jobbat!! Jag trodde det skulle bli framåt 2 men det gick ganska snabbt ner hit från Visby. Båten var skittråkig, jag käkade sen kollade jag på film i 2,5 timme. Blev slutet på en film, en hel annan och början på en tredje så nu börjar filmerna tryta... Hoppas jag får se på resten hem utan att de tar slut för tidigt.

Idag har jag inspelstid bokad 10.07 så jag skall åka i väg vid 8 kanske, måste kolla hur långt och hur länge det tar dit. Sen blir det väl träning gissar jag resten av dagen, ryggen är stel just nu men det skall nog bli bättre!

Ha en bra dag på Åland!

Kommentar:
#1: Petra

STORT lycka till sen ! :)

2010-05-18 @ 11:22:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: