Jenny Häggblom

2010-05-20
15:58:14

JUBILEUM!!!
Idag har jag jubileum, det är nämnligen exakt 10 år sedan jag fick mitt gröna kort. Första decenniet avklarat.

Idag var det jobbigt igen, spelade bättre men jag scorade sämre. Idag blev det 81 på kortet vilket betyder en överenskommelse för 1000 slag. Men ryggen tar ont så jag chillar istället. Slog kanske 80 bollar efter rundan.

På 16onde kom en snok och slingrade sig över fairway, Saras caddie måsta hålla handen där för hon skulle väl svimmat. Själv tyckte jag att det var intressant, mera intressant än mitt eget spel faktiskt. Som tur var det sista hålet så jag kom inte av mig så mycket.

Såg flera kändisar idag faktiskt. När jag stod på rangen så stod Erik Segerstedt bakom mig några mattor, när jag puttade, kom Niklas Strömstedt och Anders Ekborg. Puttinggreen är precis intill ettan och de kom och skulle gå ut där. Jag stod även bredvid Mårten Andersson och Ola Rapace. Sven Melander körde jag om här för någon dag sen på väg från Visby.

http://www.golfdata.se/liveEPI/res_lbo.asp?sLang=ENG&tk=ND1020X&tour=ND är hemsidan för er om ni vill följa oss alla här nere på Gotland. En dag är kvar här nu. Förhoppningsvis den bästa av alla!

Ciao

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: