Jenny Häggblom

2011-05-24
07:03:06

Båten
Sitter på MS Rosella och titttar ut över vattnet. Det är fint väder men det är blåsigt, hoppas inte att det gungar alltför mycket ute på vattnet. Tänkte att jag skulle till Sverige en dag den här veckan, så det blev idag. Ganska impulsivt för jag kom på det igår eftermiddag, som tur var kunde jag det med alla tider som hela tiden skall passas men ibland kan man.

Skall se vad man kan göra nu, men jag tror jag vet vad jag skall göra, jag har lite att stå i. Som tur är så har man datorn med sig. Kan alltid fördriva lite tid med den. :)

Jag kommer hem med eckerö klockan 6 ikväll, då hinner jag perfekt till mina dutys. :)

Kram

Kommentar:
#1: Malena

Fint med miljöombyte, hoppas din dag blir bra !

2011-05-24 @ 11:03:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: