Jenny Häggblom

2014-07-14
21:03:58

Extra jobb och "Annas brutal"
Blev lite extra jobb idag, dels blev jag insatt på en gymintroduktion vilket också blev min första klient! Kändes speciellt och spännande! Jag gillar det här, snacka om mersmak när det kommer till detta! :) Bådar gott inför framtiden! Jobbade som vanligt i receptionen sedan och slutade dagen med ett pass, endast med två deltagare men dock. Det som var bra var att vi kunde fokusera på var teknik, speciellt när det var nya övningar för deltagarna. 
 
Skall chilla nu ikväll och tagga inför bröst-pass imorgon. I morse så fick Anna planera in ett pass och det kändes grymt bra måste jag säga! Kallade den för Annas brutal, men den kommer vi göra igen! 
 
Jag är nu ledig i 3 hela dagar och det kommer bli lugna dagar, lite träning och lite vila, kanske en utflykt men vi får se. Förhoppningsvis skall jag också skriva om kompressionskläder här en av de nästkommande dagarna, håller på att förkovra mig i den världen för tillfället. På återseende! 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: